Din Mupp



En bild från fotograferingen från den nya bron i lördags!! 

Tänkte dela med mig av denna bild just för att färgtemat på skivan tänker jag inte dela med mig av ännu. Det får bli en överraskning för de som inte vet ;)  ''Din mupp'' säger en kompis, jag vill veta nu!! Lugn bilden är tagen och nu väntar jag bara på ett bra tillfälle att åka till tryckeriet och sen är skivan klaar!! ;D Kan inte förstå att det gått så fort. Men det är värt både marknadsförings- och tryckeri utgifter för att sprida vidare min musik! 

Tack för ert stöd! 


Jag ser på dig.
Jag känner din närvaro.
Jag andas din doft och hör hur du andas. 
Jag känner hjärtat bulta inom mig när jag står här. 
Jag säger, du är den du är. 

Jag möter din blick. 
Jag möter ditt leende.
Jag möter och blir kär.
Jag möter dig för den du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0