Ladda kameran och skjut med blixten


Idag är äntligen bilden till skivomslaget taget och jag har några att tacka för denna otroliga dag, Tack Linn och Elin för stöttning och förberedelsen inför fotot, tack även till vädret som höll sig borta från vind och snöstorm. KALLT var det att stå i bara klänning men jag bestämde mig för att kylan var min vän vilket gjorde att jag inte gav upp. Fruset som en isbit vandrade vi därefter till Citykompaniet där jag fickade med Linn samt hennes familj...på tal om ingenting.
Smink: Elin Larsson
Foto: Linn johansson

ps. Denna bild är inte till skivomslaget. 
Utan bara för att visa upp min sööööta kissemiss<3
Som absolut inte tycker om att synas på bild... 




Dagen kall, dagen vit
Längrar tills du kommer hit.
Dagen i snö, dagen i klänning.
Längtar med otrolig spänning. 
Dagen din, dagen min.
Längtar, önskar och somnar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0