''Men tryck 1000 skivor och bli känd för fan!''

Nu har jag äntligen tagit mig tid och skaffat en blogg, som jag med stort erkännande anser vara onödigt. För nu kommer jag inte bara hålla till i studion utan även vara fastklistrad vid datorn som ett frimärke. Ni vet det där jobbiga, som man med kort tålamod försöker ta bort men det lossnar bara små bitar och tillsut måsta man dränka det lilla frimärket för att det ska lossna. Precis så kommer jag avsluta mina timmar framför datorn. Så när du har tid över, vattna mig!

Självklart ska jag lägga upp inlägg angående hur det går i framtiden med min musik samt även mina tankar och planeringar framöver, blir det en skiva till? Eller ska jag söka målet som en vän till mig sa ''Men tryck 1000 skivor och bli känd för fan!''... Jaa, kanske en dröm om några år men tänker inte ta ut svängarna det första jag gör, utan håller mig på den smala lilla vägen tills den vita hästen skrittar förbi och plockar upp mig.


Musiken ger dig chansen att visa dina känslor.
Musiken som du lyssnar på värmer i hjärtat.
Musiken är en trogen vän.
Glöm aldrig det när du ensam är. 
Musiken är en del av vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0