''Det går inte att umgås med dig utan att skratta''


Bild från Arvidsjaur, vi var duktiga och gick till och från backen!! ;)


Nu var det allt länge sedan jag uppdaterade, men tänkte bjuda på mig själv denna gång för dessa dagar har jag varit mig själv till fullo. Alltså klantig och spontant överraskande.

Jag är i Arvidsjaur hos min ''bror'' Joel med min lillasyster Linnea. Vi hade precis anlänt hos honom och jag måste akut på toan, han hinner förvarna mig om att den spolar lite häftigt, okej säger jag och rusar in på toan.  När jag väl ska sopla sitter jag kvar och tänker snyta mig när jag får för mig att spola samtidigt, kan säga att det kändes som en våt dröm. Efter de toalett besöket var jag ren som en nytvättat bebis.

Precis för 50 minuter sedan steg vi in genom ytterdörren efter en lång dag i backen, jag var snäll och tog på mig att durscha sist... Äntligen min tur och jag tog mina saker i handen och slinkade in på toan. Väl inne i duschen var drapperiet lite väl långt, de låg en bit in i durschen, '' äsch'' tänkte jag, om jag flyttar den här änden ligger det inte i vägen. I nästa ögon blick låg jag på badrummsgolvet med tårar i ögonen. Jag hade stått på drapperiet med hälen och när jag drog i det så flög jag som en vante och landade på ändan....
Linnea och Joel satt i soffan och hör ''badom''  och sedan ''wääähhh'' de rusade direkt till dörren och frågade '' hur gick det?'' i nästa ögonblick hörs '' HAHAHAHAH'' linnea säger med förvåning '' kan jag komma in, vad hände? '' Jag öppnade dörren och visar att schampot som jag haft i håret, har landat på både väggen och handduken.  Det enda Linnea nämner efter det är att hon inte kan andas, HAHAHAH...senare sa hon   '' Det går inte att umgås med dig utan att skratta''

PS. Laga inte mat med mig om du inte vill skratta. För igår när jag lagade middag flög både stekspaden och kroketterna. Men det slutade lyckligt för vi hade en mysig och trevlig middag ;D 

Vi får se hur rumpan min mår efter landningen, men jag lovar att jag ska skydda den bättre nästa gång och duscha med rumpskydd (Y) Sen se inte mig som eran förebild, ni kommer bara uppleva underliga saker, så var på er vakt.

Tack Linnea och Joel för en härlig dag i Arvidsjaur!! <3

Vita som snön, vandrar vi hem.
Brädan i handen och skrattar med dem.
Två personer som förgyller min dag.
Två personer och lilla klumpiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0