Blev.Du.Glad.Nu

Sitter nu på bussen påväg hem från Länsstyrelsen i Umeå. Vi fantastiska miljömuppar fick äran att åka 3h buss hit och sedan lyssna på intressanta föreläsningar angående miljön och miljöfrågor. Bussresan påväg till Umeå var mycket intressant och händelserik. Troligtvis den ärligaste bussresa jag har gjort, jag tog med mig både sanning och konsekvens, förhållande frågor inom sexliv och framtid samt handlade frågorna om sant eller falskt. ''ärsh'' säger Elin vi känner ingen i bussen. Haha kommer nog aldrig glömma Elins ''bakom kulisser'' uppleverser.  Alexander och Lisa var också med och även många andra deltagare i bussen med stora öron.

Nu sitter både jag och lisa och trycker ''Tom och Jerry kex'' samt '' Ballerina kladdkaka'' efter en lyckad dag i framtida kulturstaden!

Rosor äro röda violer äro blå,
förlåt,men i detta tillfälle är det allt jag kan hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0